Wednesday, October 16, 2013

Erti korban di aidil adha

Salam :)

Ramai yg sambung cuti ke? Kitorg xsambung pon..kecuali sekolah Umar mmg cuti sampai rabu..uni aku ari isnin dh diorg paksa cuti..so dptlah cuti 2 ari..

Raya haji thn ni alhamdulillah sederhana tapi seronokk je..dpt kumpul dgn family aku kejap..family apai kejap. .bahagi sama rata gituu..yg plg best dua2 family ade berita2 yg menggembirekan! Alhamdulillah 2x..

Okaylah, xbyk gmbr pon..gmbr stended spt kepala lembu, perut atau usus terburai mmg xde lah..hehehe..gmbr Umar n Maryam pon xdan nk snap..haa,lupe nk share 1 citer..mr apai ade bela biri2..rasenye mcm baru je beli 2 ekor mule2, skg dh beranakpinak dh masing2, happy bwk bdk2 ni p tgk biri2 diorg..Maryam n Umar siap bagi nama lg kt biri2 diorg..ade nama Lenny (citer doc mcstuffin) nama Timmy (citer timmy time) nama apelgtah..sume cartoon-based hahahha..xkesahlah nak..jgn bagi nama zety ke apai ke cukupppp ;p

mmbekk..mmbekk..
petang isnin berbuka kt umah mak..main2 dgn Imran sepupu bdk2 ni, berbuka dgn mknn plg best dlm dunia!hahaha
dalam mangkuk tu minum jus bacang,best woo, sape nmpk pale lembu blkg tu? hahaha xde kene mengena pon ;p
si comel Zara anak sedareku
kene tangkap ini budak utk bergambar

5 comments:

My Little Diary said...

sy..isnin keje, rabu pun keje
:(
nak buat camner....makan gaji..huhu

lia said...

perghhh mkn dlm kebun ke tu?

Nad MamaZN said...

Happy2 sume gmbr tu
Sonok tgk :)

~ana~ said...

siap ada nama tuh biri2 tu...bertuah betul..hahaha..

Sidratul Muntaha said...

senin kami keje, selasa n rabu uni bgi cuti
khamis dgn arini (jumaat) keje
alhamdulillah