Wednesday, August 28, 2013

Apps kira kalori ni potong stim lah

salam =)

apps kire kalori kt hp ni namenye S Health..lame dah dok tenunggg je (ckp jelah xreti gune ;p) ..sbb takut utk berhadapan dgn realiti,hahaha

start dari breakfast , tgk balance nk pengsan.hahaha

smlm terlebih dari yg sepatutnya..target yg aku ltk 1500kcal..hmm

mase nk key in makanan tu kite blh search atau key in sendiri dan tau bape kalori intake..mcm smlm ade gak aku cengelat x key in..hik3..kdg2 nama2 makanan ade yg xwujud pon, so pandai2lah kite assume..cthnye malam td aku ade ngap 4,5,6 sudu mee goreng Umar..xde kt dlm database die..so blh replace dgn makanan lain..atau, taip nama makanan tu dan masukkan kalori die baper..lagi best, blh amik gmbr mknn tu..cthnye pizza, pastu crop baper slice ko makan, hahahaha..mengarut sungguhla aku nk saje2 je ngaku ;p

ade yg tanye camne nk gune atau nama apps ni, blh je install kt playstore yg same jenis camni..mcm hp aku dh mmg ader..slmt mengira kalori ya..(kalau brani ;p)

4 comments:

Anum said...

singgah ptg

lia said...

xnak la aku.... ha3....

LYAfrina said...

hihi... lya ni mkn mkanan y byk kalori.. ofismate lya pnh gna app ni

nzh1979 said...

haaa..bagus la zety...kak zamnah pon buat benda yg sama..alhamdullillah its work ;)