Tuesday, September 8, 2009

Semoga Perkahwinan kami kekal dan dilindungiNya









08.09.06 tarikh ety & apai nikah , mase tu ari jumaat,pas isya' ijabkabulnye..nervous? of cosss..dlm hati asik bace doa..selawat sumer..

doanye seigt aku ,
"ya Allah..aku bersyukur di atas kurniaanMu ini..semoga apai dpt bimbing diriku dan kami sama2 menjadi hambaMu yg beriman..peliharalah dan pjgkan jodoh kami,perkahwinan dan kasih sayang kami,dimurahkan rezkiMu,dikurniakan zuriat yg soleh,cerdik,cantek.."

lebih kurg camtulah..sampai skg Alhamdulillah doa tu masih same,malah makin pjg lebar lagii..hehehe..

doakan kami ye..saya chenta apai saya ;P

heppy 3rd wedding anniversary..

p/s: sambut ber3 dan setengah (dlm perut counted tau) kite thn ni..thn depan anniveseri ke 4 insyaAllah 4 org..

17 comments:

mummy aryan syamil said...

yang..
epy anniversary
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..aminnn

mama tisya said...

happy 3rd anniversary..best ler thn dpt ber4

liana said...

happie 3rd anniversary ety...semoga berpanjangan jodohnya hingga ke pintu syorga...mane tau thn depan ber 4 setengah gak ..heheheh

Nana said...

happt anniversary..eh..bila tgk gmbr kawn korang baru aku tingat.ni model kat banner kedai kawen kat area semenyih kan?kat rinching xsalah aku kedai tu.ekekek...

lily azliyana @ mama zara said...

Happy 3rd Anniversary Zety..

Smoga brtmbah bahagia n happy2 selalu k..=D

suka gmbar kahwin korang yg berbaju songket tuh. pnh tgk gmbar ni kat frester dulu.hehe..

kakyong said...

Tahniah, hepi 3rd anniberseri...
semoga senantiasa berbahagia bersama selamanya...
dah nak ber4 ya.. bila due?

~Atie+Farid~ said...

sahabatku zety....happy belated anniversary...moga korang sekeluarga di kurniakan rezeki yg melimpah ruah...syoknye thn dpn nak ber4 ye....aku doakan ko n bb sentiasa sihat n selamat...aminnn

mama_umar said...

shiera - thanx yangg, ko extra takecare yeee ;p

eryn - thanx..aku doakan cpt2 ko nye turn nk sambut ber4 ;)

liana - aiyoh,hahaha..ok jer sambut ber4 1/2 plak..thanx dear

nana-aah weh,kan ko aritu yg komen kt pcm kan nmpk banner tu?kih3.lawak tol

lily - thanx dear, tulah,ni korek2 pc jmpe gamba ni je..byk kt cd tp xbwk,jgn jemu yeee ;p

kakyong - thanx kak,insyaAllah bln 12 ni :)

mama_umar said...

atieku - thanx dear,heheh, aku pon doakan ko gak cpt2 ber4,5,6,7,8,9 hahahahaha

PHiRa said...

happy anniversary zetty...semoga jodoh berpanjangan hingga akhir hayat ye...aminnn

-iLLa- said...

happy anniversary..

Anonymous said...

amboi2 terlopong akak tgk gambar kawin zety....dulu badan sekeping...sekarang dah dot..dot..dot..he..he gulau je! selamat ulangtahun ke 3. Akak dah ulangtahun ke 11..dah tua...

kyairulniza said...

Gambar2 zet masa muda...slim lagi....heheheh...lepas pantang...kejar balik saiz tu k...

semoga bahagia selamanya dgn apai terchenta...

UnGu VioLet said...

moga kekal bahagia selamanya.. amin!!

salam ziarah..
Selamat berpuasa..
Selamat menghidupkan lailatulQadar..

Selamat menyambut Aidilfitri juga yang bakal menjelma tidak lama lagi..

makan rendang, ketupat, dodol dan lain2 tue.. ingat kat mar yang jauh di perantauan nie yer..

salam ukhuwwah.. ade mase, jomla singgah ke teratak UnguViolet yer..

[-suziey-] said...

happy anniversary ety n apai..hehe..smoga kekeal abadi..amin:)

mama_umar said...

maceh sumer atas wishes anda..all the wishes go back to uols jugak k :), mmuaahh

麻辣鴨血Maggie said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚