Thursday, August 2, 2012

Photobook dah sampaiii yeayy

salam =)

Alhamdulillah..setel dah sumer kupon2 yg aku bli kt segalemale groupon sume tu..sume buat las menet, susun2 gmbr , nk design2 sumer tuh..takut expired plak kupon aku tuh..
dan hasilnye..

ouchh..cover photobook,terbang-terbang kitorg ;)

ade ltk gmbr cuti2 HK

ade ltk gmbr cuti2 Sabah


dan pages lain campur2lah gmbr cuti2 kami sekeluarga..wpon 20 pages (40 depan blkg) tapi siyesly agak jenuh jugaklah nk menepek gambar ..ker aku mmg pemaleh? hahaha. oh.ye. mase beli ni RM 54 sahaja :)


14 comments:

Gieyana said...

cantik lah..x pernah buat ag nie..:-)

Anum said...

cantik

lia said...

aku nyer kupon siap xpired... nasib kupon free hu3

MRS. K said...

teringin nak buat tapi tak terbuat-buat.. huhuh

Mama Zharfan said...

siyes sgt cun!!!

Nad @ MamaZN said...

bestnye!
gmbr2 pun cantek :)

~ana~ said...

lawa la zety....

akubiomed said...

Saya banyak simpan gambar didalam bentuk digital.

Nashays said...

ni yg aku menjeles ni..

psttt biskut post raya aku jgn lupa, aku ode post sbb pre kilo balik labuan tkut tlebih arr..

Lily@MamaZaraZareef said...

suka cover tuh!!! romantika di awan biru..ekekekekekeke

watyz said...

wa.. bestnyer.. aku nye x gerak lagi sbb nk tggu lepas raya... hehehhe

IntaNBerliaN said...

cantik sgt2 :-)

mummy_ayu said...

wah..cantiks..

mama_umar_maryam said...

tq kande dinde..hehehe, kene praktis lg besar2kan gmbr dlm tu baru puas nengoknye