Tuesday, August 25, 2009

Sambungan citer ADiaH..

ni sambungan pd citer dpt adiah free aritu,,


heheh..yg ni parcel dr enfamama, ni gara2 terpengaruh dgn shiera aka mummy aryan le nih,aku amik idea ko ye yangg..tapii..dpt sampel susu ajek



pastu aku sign up mamil mama plak..haaa..free gift die best, dpt baby blanket dgn majalah..oklah..aku suke je..



then yg ni mmg adiah dr student aku time diorg buat besday party klas,saje la nk amik ati aku nih,cehh..heheheh, igtkan g mkn2 je,rupe2nye dak2 ni readykan adiah plak,tau2 je aku mmg suke adiah ;P

--> suke aku tgk kapal layar nih

tu jelah,xde la ape pon..citer je mcm gempak :D

p/s : jgnla terbabas lagi bgn sahur pagi nih, tangan aku ni laju je padam alarm tau,mencik!!

7 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kunci jam kuat2 zetty .. sure tak terlajak .. mcm kita pas sahur mmg x tido blk ..kang bgn lmbt laks ;-)

Anonymous said...

dah lama xdpt free sample susu2 ni.dlu rajin la ngisi borang2 anto utk free sample.heheh...

SyaNa said...

aku kalo terlajak bgn sahur, pagi tu sure rse mcm nk nangis
hahaaa terkilan beb

Atie.Rashid said...

amboi..suke dpt adiah ek...

zt..ko kunci 5 jam...skali bedering...mau gegar bangi...hehehehhe

Liana Manjaku said...

dulu selalu juga isi borang utk sample2 nie. Tp, kan...ada orang call kata nak hantar sample susu! Sampai ke hari nie tak pernah pun sampai! Pastu malas nak isi!

mama_umar_maryam said...

diana - alarm hp tu dah paling kuat dah,hehehehe

nana - ni terpengaruh dgn shiera tu haa..tu aku try tuh

syana - tulah,terbgn lmbt pon gegel rase,telan nasik seketul2 je,xdan kunyah,hehehe

atie - hahahaha,pastu kuil depan umah aku lagi kuat alarm die weh..

liana - tu dr sape? dutch lady ke? try enfamama & mamil,hehehe

mummy aryan syamil said...

yang..akakaka
aku pun dpt susu free...
best gak dpt menda2 free neh:P