Thursday, August 13, 2009

DoaKan SaYe yer..

agak2 ade x yg rindu kt aku ni ekk..perasan je..huhuh..

dah 2 ari aku mc sbb demam..teruk jugakla..yg paling aku nk elak especially time preknen nih ialah DEMAM...lg menakutkan sesema babi nih..adoii..
rasenye start dr aku jg Umar demam aritu badan dah saket2..pastu g library UKM menapak punyela jauh dr parking tu..rase nk pitam dah,seb baek x pengsan..dugaan btoll..
jumpe doc check demam tinggi almost 39degree..doc ckp klu g spital dah kene warded aku nih,sbb preknen..aku mls nk g azzahrah benornye ..rmi org sgt..g klinik biase je kt bdr sri putra..ishk, warded lgla aku xmo..xpelah,mkn ubat je..
arini aku gagahkan diri g opis, demam dah heal sket..cume sesema & batuk je tgal..klu kt umah kon4m aku melepek je..Umar sah2 akan membuli aku..sejak die baek demam nih mcm dpt semangat apetah die..huhuhu..
pagi td pon boifren yg anta..masehla yang..jage saye time demam..ye ye je risau awak yg demam last2 saye yg kene..
xper..redha..moge2 terhapus sket2 dose kecik2 ..ihiks..doa2kan la ye saye sehat cpt2..lame rase x cium Umar sbb blocked nose..

14 comments:

♥cikmOt♥ said...

moga cepat sembuh ye mama umar..

Liana Manjaku said...

Semoga cepat sembuh yer... paut ler senyap jer... Jangan lasak2 tau! Saje jer umar tu nak membuli! Dia nak manja lebih tu! Sama ler dengan Husna! KAlo dengan ayah dia baiknya...anak ayah! Kalo dengan ummi dia...huhuhu...

Atie.Rashid said...

zt...hope ko cpt smbuh....take care...sian ko..pregnat plak tu..jaga diri n bb dlm pewut tu...ngan umar skali...

mama_umar_maryam said...

izan - thanx dear,,uhuk2..(konon sambil batuk)

liana - btol ummi, si umar pon klu dgn papa die,patuh,taat setia sumer..huh.

atie-thanx dear..sayang jugak ko kt akukan..ekekek

Afne said...

ni kitorg pn demam pn bersilih ganti tp ulang2 kt hana jek. risau aku weehhh

ko jaga2 la. btl gakkan.. sakit ni menghapuskan dosa2 kecil.

mama_umar_maryam said...

afne-tulah,aku bc blog ko, gilir2 terkenekan..insyaAllah xde ape2..kotla nnt makin kuat antibodi nih

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kita doakan zetty cpt sembuh .. take care ok

Lily@MamaZaraZareef said...

alahai..siannye zety. byk2 sabar k. rehat byk2 biar cpt baik. nasib baik husbnd ade kan..lehla mintak perhatian lebih sket..hehe..umar pon dh sihat. klu tk sure lg susah hati ye tak..

get well soon k..=)

~June a.k.a UmmyImran~ said...

Ciannya mama umar fever...

Eura masa preggy dlu plak asik batuk2 jer, tu agaknya deliver 3 minggu awal dr EDD...haha..

Minum air suam byk sket...cuaca x tentu skang ni...rest byk n tk care ok...

Anonymous said...

cepat sehat weh..bahya la musim2 skang ni...nak2 ibu2 memgandung..

aku ni pun dah ada tanda2 nak demam nih..dah mula rsa sakit tekak, selsema.tadi dah g kenek amik ubat

abah aisha said...

biase la skang ni cuaca panas ... tp slalu dlm family tu hero die mesti tak demam ...hahahha betul tak apai...

PHiRa said...

get well soon zety...

mama_umar_maryam said...

diana - thnx dear, takecare 2 u 2

mamazara-thanx awak..alhamdulillah tgal batuk je nih

june-aiyak, 3 mgu awal deliver??hehehe,btol, minum air suam byk2 :)

nana- baik2 nana,klu terdemam pasni rajin2 mkn ubat jg kesihatan ye

cban- ye ke??aku takut 'hero' tu save the best for the last,hahaha

phira - thnx dear :)

Suziey Ahmad said...

semoga cpt sembuh...jgn lupe pakai mask kalu \kuar..doa n tawakal je..insyaAllah..