Thursday, July 30, 2009

Saye seperti Kucing Gemok nih



eeeii , bestnye!! esok sabtu,pastu ahad..pastu isnin balik mandomla wehh
aku nk tdooo mcm si gafil nih, mkn tdo je keje ko,punyela sng idop..
mgu ni mcm penat sketlah, bgn pagi je asik rase xpuas tdo , nape tah..berat btol nk bukak mate,last2 terbabas subuh gajah + dinasor sket2, apenakjadilaaa


8 comments:

SyaNa said...

sama la weyy..kalo bleh nk tidoooo smp puas
ape daya mlm kang blk kg..sure kena bgn awal cuti ni
haaihh

[-suziey-] said...

aah kita pn nk gk camtu..tp mcm xde life lap lak,,asyik titon jek..ekek:D

Nana said...

sonoknye idup klw time cuti bole tido.
aku nk tido time cuti?xdapek la..itu budak bukan dok diam kang tau2 dah dlm bilik ayor

mama_umar said...

syana-xper,tdo puas2 kt kg,hehehe

suziey- kite nk tdo mcm gafil cuti nih,nk bgn pagi lmbt,hehehe

nana-heheh,damia jenis bgn awal ye,klu umar 2x5 bapaknye

Liana said...

sedapkan kalo dapat tido cam garfiel tu! hahahaha...

Yang minta jasa baik...Tolong vote HUsna yer... :)

http://ummihusna.blogspot.com/2009/08/meraih-undi.html

Tq

Nashays said...

ni weken ni pe lagi tido laa puas2..nnt ko manjang jer wat muka ngantok kat opis:P

Uncle Lee said...

Hello Mama Umar, nothing like having a good rest to get your batteries recharged, ha ha.
You have a pleasant week and keep a song in your heart, best regards, Lee.

mama_umar said...

liana - hehe,blh jd gafil time wekend je wak..ok,will vote :)

shar - wajibla pkl 3 je muke aku xleh kontrol dah

uncle lee - hello uncle,yeah,everybody deserve a rest :)