Monday, July 27, 2009

Foods Di depan mate saye :D

tajukk..tajukk..klu pasal tekak & perot,laju je aku hapdet .. utk tatapan readers, pagi ini saye nk mkn sumer2 ni yg ade kt meja,pantry opis saye,nyum2..

ade lontongg..ni mkn kt meja blkg aku yg mmg mcm mini pantry dah


pastu,kroni bwk bubur doyan,roti dan buah doyan sejati..pehhhh




cuci mulut dgn rambutan


dpt rama-rama yg membuntingkan telo pindang dr johor,hahaha


dpt sovenir dr kedah,ikan pekasammm,ohh nooo bebehh,dinner kang goreng!




tu jelah pon nk citer..mcm xbyk,sumer ringan2 je nih
Whistle




p/s : saye sayang sharina sbb kerana hp die,saye blh updet blog saye,kamera saye rosak lah
p/s lagi : tibe2 je nk enterprem tudung raye saye..hehehe
Mr. Green , alamakk..baju raye xtempah apepon lagi nih,adekah kejadian raye 2007 akan berulang??! hopeless

10 comments:

~Atie+Farid~ said...

zt...ko dh tembammmmm...comey gilerrrrrrrrrr

beb..lontong tu.....aku nak!!!!!!!

mama_umar said...

punyela byk aku ltk gambo mknn,tang pipi tu jugak menarik perhatian ko atie,hahahah..

mummy aryan syamil said...

yang...byknye menu tuh...
weyy muka sudah nmpk bum2 tuh ehehe
tp maintain berseri:)

Nana said...

bau doyan weh masuk sini hehe

tiba2 lak tingin nk mkn lontong

mama-syira said...

salam kenal. dalam banyak2 menu tu, durian yang paling mencurik perhatian..heeeeeeeeeee. tudung pun cantek..

kakyong said...

salam mama_umar

mekasih follow & jadi kawan ibu..
buat masa skrg ni kakyong bz sket jd jrg dpt blogwalking... Insya Allah, ada kelapangan nanti kakyong jengah ke mari lagi..

mama_umar said...

hi mama syira, slm kenal jugak :)..doyan mmg always no 1 kan? hik2

kakyong - thanx sudi singgah,bile2 free rajin2la jln2 :)

[-suziey-] said...

umangaih..byknya maknan..duyan itu paling memikat..heheh:p

[-suziey-] said...

tantkela tudung tu..color dia lawa..i likeee:)

mama_umar said...

tp sizuey,korgnye pesta doyan lg xtahann,siap kene jampi tuh,ekekekeke