Sunday, January 4, 2009

tudung ekin ke?tudung ety??


heheheh,dah lame ngidam nk pki tudung nih akhirnye terbeli jugak smlm,,aku beli 2,pastu belikan mak 1,pastu beli sarung tgn putih lak..jadikler 2 dulu,xleh gelojohh,,ngeh2,,sengal je muke try tudung tuh pdhal kt kedai dah berpuluh2 try

6 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

hi zety..
slamat berblog k..
nanti link2 la ke blog sy jugak..
leh share kisah anak2..=)

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

selamat berblog .. keep blogging ;-)

oliole said...

tudung dubai ke?

mama_umar said...

tq diana&mama zara,,hehehe,thn 2009 ni br nk stat blogging..
oliole,tu tudung ekin namenye..hehe,rmi sgt dah pki tudung gitu,kite je ni ha br beli :)

eryn@mama tisya said...

wah2 dh ada blog br ye sempena thn br 2009..bgs2..jgn lupa slalu update ye..mmg sesuai tudung style gni ngan muka mu..nmpk bujur gtu..tk mcm mukaku still bolattt...uhuhuh

mama_umar said...

mama tisya dearie,,silela doakan saye rajin tulis blog nih,kdg2 saye ni hangat2 tahi ayam je,ekekek,,oohh tudung magik ituh,yer,hehehe