Monday, April 26, 2010

BiLa Badan suda letihh

salam,
bila badan sudah letih maka otomatiknye otak aku akan generate wishlists yg seronok utk diangankan..heh,patutnye nk updet citer present paper kt KUIS td tp mls nk cucuk cable camera tu aku tangguh dululah wpon td dpt ADIAH BESAR dan goodie bag yg sarat dgn pamplet sbg appreciation,esok2lah citer yee..tulis psl berangan syok sendiri lg besh ;)..aku penat fizikal dan minda kott..so i wish i could :

1) shopping sesuka hati sambil dlm wallet ade seribu dua ke..tu pon tah cukup ke x..hahahaha,ade sape nk bagi??

2) nk g spa lah..urut2 badan sket,mandi2 susu ke bunge 7 jenis ke,wat facial ke..(dgn harapan thn ni dpt adiah mothers day lg dr en apai ke ;p)

3) nk g cuti2lah..seriously dah lame x g cuti2 nih, istilah cuti pd aku ialah tdo 1-2 malam ,tahun ni bajet nk g obersea mmg tadaklah melainkan tibe2 kitorg menang da ma chai ke,cucuk nombor ekor ka yg dah sah2la haram..tp manela tau ade rezki lebih kot terterbang jugak kan..insyaAllah =)

4) nk ulang balik wish no 1) tadik sbb yg tu shopping utk aku,yg ni nk shopping utk anak2 pulak..tibe2 rase mcm,iskh,xdela byk sgt aku shopping utk maryam nih,rasenye baju die sumer dah sendat senteng2 aje..cian baby mama..Umar pon same gak,huhu


takat ni 4 ajelah wishlists aku..nk smbg tdo..dpt dlm mimpi pon jadilaaaah =D

11 comments:

Anonymous said...

jom la g cuti sama2 jom heheh
aku tingin nk g spa seumur idop kan xpenah masuk spa kesian kan?hahahah

mama_umar_maryam said...

nana..ko kan nk g kuching kan?huhu,sonoknyelahhh,kem slm kt org2 kuching ya,maksedare aku ade kt sane,heheh,mcmla ko kenal ;p

mama tisya said...

bab spa tu aku suka...relax skit bila diurut2....bab shopping aku tk brp suka sgt tp kalo ada $$$$$ ok gk..cuti2 tu pn best...aku tk tercapai lg nk p overseas:-p

mama_umar_maryam said...

org baru blk honeymun ni ehhh,jeles btollah dgn ko eryn,sgt2 gembire aku bc pakej honeymun tu,mcm panten baru hah,aku klu nk mandi tub gitu kene ber4 kot,hahahah,ilang trus romantiknye

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku suka gak wishlist no. 1 tue .. ala2 gi bandung lagi bawak juta2 ..kayoooooooooooooooo berangan kejap ;-)

Lily@MamaZaraZareef said...

bessttttnyee sume wishlist Zety ni..nak jugak boley tak agak2nye..hahahaha

Afne said...

plssssssss i need vacation right now hahahaaaaaa

~ana~ said...

zt, aku nak yg share whishlist no 1 tu dgn ko bleh x???heh3x...

Suziey Ahmad said...

waaaa bestnye wishlist ko..xpe pelan2 kayuh..nnti amik masa holiday ok:p

mama_umar_maryam said...

diana - g BDG bwk smpi bilion2 pon x pnh cukup2,hahaha

lily - buleh2,jom angan2 same2 ;p,kot2la salah 1 blh dpt pon jadila kann

afne - yeah, i need it damn now!hahaha

ana - ko nk share sumer pon blh,hihi

mama_umar_maryam said...

suziey - ko skg kt darat ke,kt pulau ke, kt tgh2 jmbtn tu ke,kt ne ni? aisehh..jeless nih,huhu,aqeel dah g snorkeling dulu dr aunty ;p