Tuesday, April 13, 2010

bibik indon yg larik dan bday party

salam..
baru dan nk updet setelah seharian di opis dan sempena bulan yg ala2 bz nikan..mayb ramai kwn2 dah tau or pemegang2 akaun fb yg dlm fren list aku dah alert dgn status aku arini..yaaaa..bibik haram jadah indon yg kt umah mak aku telah jayanya melarikan diri dr umah tu..malas nk tulis psl bende ni lagi buat nyakitkan hati..apepon,segala yg terjadi ade hikmahnya..atleast xde kesah tragis sgt dan pikir2 balik maybe Allah nk jauhkan cecepat kuarge kami dari lahanat sekor tu..oklah..go back to wat we've done during las weken..ari sabtu x p mane pon sbb Umar xsehat..ari ahad kwn blogger puan e-car telah mengadakan bday party 3 taun anaknye eiymann..lahaii..rupe2nye blhla dipanggil jiran e-car ni sbb sambil nek beskal pon aku blh smpi umah die nih =)..layan kan aje gambar2 yg 3 kerat ni yekk

-segak bergaye dgn bow lagik ;),look at the adorable cake,klu aku jari aku tah kemane..jari bear pon tah kemane..creative e-car nih!

-bukti bergmbr aku dtg sebeday party

-aku igtkan encik bubu clown nih,org len..ker suku sakat bubu jugak?


p/s: kelaka plak tajuk n3 nih =D



15 comments:

Anonymous said...

lor...dekat je umah kau ngan e-car ek..dah tu ko pegi nek beskal ke hahahahah

mama_umar_maryam said...

ha3,klu aku g nek beskal nana,kene naik roda 3 tu haa,nk angkut bala tentera sumer =D

CHeeSYaNa said...

encem giler umar! mcm umar plak yg besday boy nyer..

♥cikmOt♥ said...

lor, naper ko tak appoint aku jek jadi bibik ko weii...kira bayar rege sedara mara jek...hahaha...

ita cutevirus said...

memang durjana sungguh bibik itu.. sabor je la zeti.. org seberang memang cenggitu.. tak leh kasi muke..

mama_umar_maryam said...

dayana - alaaa..ko xdpt dtg bday afeef ke,baru nk cium2 zarif =(

izzan - haih,xmampulah aku nk gajikan ko ni haa..tinggi benor qualificationnye,kih3

ita - yer ita..durjana,xpelah,die dah blah dah,dr nyusahkan kite kendian hari..ye x?

mama tisya said...

nasibaik ko smp gk ye umh e-car..kalo tk pegi saje la kn cz dkt bangat..aku tk dpt join cz tk brp sihat tp smlm aku pn dpt goodies bag cz aku p jmpe e-car smlm

SyaNa said...

hamboi kek dia sgt meriah
biar la indon lakhanat tu lari
ade balasan utk dia nnt

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

MERIAHNYA SEBEDAY PARTY TUE ..

[S : kita pun ada xperience maid lari .. kaget gaks ..nasib baik dia larik masa kita ada kt rumh ... dah ler maid tue maid pinjam dari ayien .. kaget + paniks aku ..heh..hehh

Airis Arissa said...

bibik durjana mmg batut blah awal sblm ada benda lebih menyakitkan ati. ye tak?. E-car pun ada msg tp saya ada kenduri utk arwah mak kat Melaka.

Suziey Ahmad said...

vah vah vah...hang p no besday party tu..kira jiran la yek..kalu ku tau bole g singgah umah hang..ekekek:p

aku pn cam ko gk..xreti deco2 kek ni..mmg fail la:p

malinasiam said...

raya nnt boleh lah den konvoi umh ko ngn e-car skali erk
skali harung gitu
hahahahah

mama_umar_maryam said...

bestkan goodie bag die,ade lapik meja bagai,heheh,blaja deco cuppies ye eryn,xsaba tgk deco ko =)

syana- yer syana,meriah dan berbulu2 bear tu aku tgk,kih3,ko kan skg tgh nk mkn kek kan?

diana - ha yelah,diana pon penah jd camtu jugakkan,xpelah..syukur dah dijauhkan

mommy airis-arissa - oh ye ke..xper,mayb next time kite blh jmpe jugak =)

suziey - eh,ko dtg gak ke? sgt dekaatt umah kitorg,cume tmpt e-car dipanggil bdr sri putra,tmpt aku dipanggil bangi lama,next time no hallah klu nk dtg umah aku =)

ina - bkn takat konvoi je buleh,nk tdo 8 ari 8 mlm pon buleh,tapi kt umah e-car lah,ahahahaha

Elya Roza said...

tu ke umar??kecik2 dah smart nyeee he3

mama_umar_maryam said...

elya,umar yg pki topi tuh,blkg montot clown tu =)