Tuesday, April 2, 2013

Nyaris tempah tiket flight Malindo Air hehehe

salam =)

tahun ni pon tahun sepupusepapat kawen..dari thn lepas pon kitorg bz hal2 tunang kawen nih..dah turn adek2 kan..al kesahnye nnt bln 8 sepupu aku yg kt Kuching tu kawen..aku dh berangan ler nk smbg jln2 sane kan..thn lps mase adek aku kawen kt sane x puas jln sgt..so dok klik2 lah segala airlines website yg ada...promo free seat AA yg sejak smlm die war2kan (utk BIG members) jgn haghappp lah!!! nyampah aku..klu dpt yg 0 fare pon ,tiket pegi je, blk kene beribu2 point..ceh! tu pon utk next year..next year Umar dh darjah 1..dh xblh nk men suke hati aku je g weekdays kan..

pastu dgr kwn aku dh naik Malindo Air g KL- Kuching..apelagi..lajula aku bukak..oh, murah! return flight rm624 nett utk 2 adult 2 children! jgn tnye aku luggage baper sbb blm sempat nk klik beli, apai btau..clash dgn nikah sepupu belah dia kt Kuantan...(yg kitorg g Gambang resort thn lps time anta die tunang tu) adoyaiiiii T_____T


oklah kande dinde..saje je nk citer bende x jd beli, huhu....skg ni Malindo Air tgh ade promo..nk g jln2 Kota Kinabalu or Kuching blhlah tgk..

8 comments:

nad said...

Aisey... Clash plak ye..

Siti Kartini said...

silent reader :)
nak ifm, tiket malindo ni dah inclusive dgn 15kg luggage each untuk setiap flight, dan juga disediakan light snack. adik saya baru last week naik tapi flight pagi, so diberi sandwich n air mineral. tak tahu la kot2 lunch die bagi lain kan :)

mama tisya said...

aku dpt free trip kl-kuching malindo air tp baru bc email..tkde rezeki

[leily.laily] said...

thn dpn tahun zetty dpt anak sepupu sepapat plak.. heheheh

tingin gak nk gi mkn angin kuching,
tp itulah.. asben salu bzs, dang2 je kena panggil suh kelaut.. huhuhu

kurus said...

hurmm biasa tgk air asia shja ..
ada malindoo air ye .. hurmmm
TQ dik

watyz said...

ala.. kalo xble wat review pasal malindo ni kan... :)

AdanyaKauUntukku said...

hamboi.......
jalan2 ye.ni aka jeles nieH..tapi sib baik tak jadi..heheheh

Unknown said...

pgi semalam try lah check pegi bandung utk kami 4 org rm356 je uolss..sekali tgh hri check dh jd riban..wakaka