Thursday, December 27, 2012

Nampaknya dua orang peserta GA saya tak respon

salam =)

nampaknye, hingga saat ini..jam ini..setelah emel dihantar, fb pm/komen ..ada 2 pemenang x reply, x bagi respon kt saya..huhuhu...xpelah..xde rejeki le cenggitu ye..sorang je yg replied..hehehe..

Maka dgn ini..saya isytiharkan 2 voucher AEON (RM20 x 2 each) itu saya akan bagi kepada...

NO 21. cutemama1702

dan

NO 27. Dunia Wilma

wahhhhhhhh....bertuah sunggohlah!!! aduh..jgn kate aku BIAS ye..dh mmg gune random cabut undi ni hah... nnt i emel uols berdua k...TAHNIAH =)
   
 

 
 
 

10 comments:

nad said...

Klu still xde respon, kite nak..hihihi

Nia said...

Kalau diaorang tak respon, meh kita respon..hehe

[leily.laily] said...

kalo tadap respons bg kite ah.. heheh

Deq's Qienz said...

lorr kak lela gan sis wilma tak tahu ka??

lelamaisara said...

Cutemama tu saya ke ...betui ke nih?

lelamaisara said...

Oh bukan saya la..hihiiii...blog saya pon cutemama jugak....

mama_umar_maryam said...

hehehe..maaf ye sumer..adiah2 akan stat dipos rabu ni onwards..dan dh dituntut oleh pemenang2..ade gak yg xtuntut..saya bagi org lain ;)

Cutemama1702 said...

Dah reply email°.....

Cutemama1702 said...

Dah reply email°.....

Unknown said...

Maaf sangat2...Wilma baru tahu Wilma menang GA nie...Rasanya, terlepas la peluang Wilma kan...Takpa...Next time Wilma join lagi...Kali nie, Wilma mesti alert...Maaf ya :-)