Sunday, September 30, 2012

Lunch pizza express dari Giant

salam =)




arini brekfes konon2 sehat..amik milkshake + cornflakes je..pastu plan lunch nih nk panaskan pizza express yg beli kt Giant..sos cili bwk sendiri dari umah..Alhamdulillah, dah selamat pizza2 nih dlm perut 5 orang termasuk aku..hehehehe, sharing is caring is loving ;)  

p/s: arini akan BW kt umah kande dinde ..kalau ada kande dinde yg slalu bc blog aku,tp aku x pasan pon kehadiran kande dinde , (maknenye x balas visit balik) sile tulis kt komen nih link blog masing2 ya..insyaAllah akan singgah arini :D

10 comments:

Nia said...

aku memang suka pizza mcm ni,..yummeh!

nad said...

Simple tp nmpk sedap..trus rase lapo! ;)

Gieyana said...

bestnyer...mmg jimat gak nie psl rezeki kongsi2...:-)

Sidratul Muntaha said...

ko singgah tak?singgah tak?
ahaha..
akut hu kop singgah even bukan arini.
hihiihh

~ana~ said...

dr ko post kat insta smpai ke blog ni buat aku x henti2 terliur...huh..

LYAfrina said...

cedappppp

tiefazatie said...

wah...sedap2..hee

Lily@MamaZaraZareef said...

jarang beli pizza segera mcm ni sbb tk tau brand mana yg sedap..teringin makan pizza selalunye tepon dominos jekla..heheheheh

kurus said...

aduhh dik
tgh lapoor nie
semua nampak sedapp je dikk
akk selalu jugak makan pizza macam nie ;)

IntaNBerliaN said...

ingat zt mkn sorg2.. hihii