Thursday, August 9, 2012

Sebak nangis tengok Pandalela dan Iklan raya Bernas

salam U__U

lepas sahur tgk kt tv ulangan Pandalela menang gangsa tu...perit tekak aku..uhuk3...bangge giler weh..honestly bergenang airmate aku..cipta segala rekod die kan :)

lepas tuh klik link kt fb iklan raya Bernas ..sbb blm berkesempatan lg tgk kt tv .. adoyai, babak 3 minit pertama dah nangis berjurai2 weh..huwaaa....sedih sesangat aku..sape2 blm tgk lagi blhla tgk kt youtube atau tgu kt tv ye..sobs.sobs.

p/s: weekend last puasa..weekend depan dah nk raye..cepatnyer mase berlalu

13 comments:

Pinkjambu said...

huwaaaaaaaaaaaa... nanges tgk iklan raya bernas tuh..

Unknown said...

tahniah kpd Pandalela...xbkesempatan lg mau tgk iklan bernas tu

mama tisya said...

mmg sedih kn....smua staff bernas tertgu2 iklan tu kuar smlm

watyz said...

sedih tau tgk iklan tu.. pg ni dgr radio pandalela menang pon sedih gak...

lia said...

aku tgk live pandalela menang sbb x ley tido... berjurai airmata biler tgk mata dia, dpt gangsa...

Anonymous said...

aku pg2 td buka fb
cam xcaya je
dia bole dapat pingat
bangga seh

Anum said...

laju je air mata mengalir

Gieyana said...

sebak tgk iklan bernas kt blog mama tisya tue..kt tv x sempat tgk..:-)

nk kena tgk balik ah pandalela menang tue..:-)

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

mmg sedih iklan raya tuh..bersungguh2 nak balik jumpe mak die rupenye, pi kubur jek..ingatkan mak die ada lagi..huhuhu

LYAfrina said...

tahniah buat pandelela... akhirnya dpt gak sebijik utk malaysia..

iklan tu ramai y ckp sedih.. tp lya x tgk2 lagi iklan tu.jrg tgk tv.. nk tgk kat u--tube j la

Deq's Qienz said...

tak sempat tgk lagik iklam nihhh..japg nk tgk kt youtube..hikhik

mummy_ayu said...

iklan bernas.nak tengok la..leh cuci mata.. :-)

mama_umar_maryam said...

kande dinde sumer..haaaa..nangis kan..aku layan sorg2 pas sahur lg senduuuu..