Sunday, March 4, 2012

kenduri Kemaman jalan-jalan Cherating

salam =)

1stly kitorg x jadi booked Awana Kijal,hehehe, kitorg booked Holiday Villa, Cherating..sebab apa?

1) sape2 pemegang kad maybank/jaya jusco card/rhb/ dan company2 yg involved dpt harga promo RM180 nett,wpon check in weekend, yeay !

2) aku main call je, yg jawab cume Holiday Villa ni je, so,rezeki diorglah dpt kitorg ;p

okay sambung citer kenduri kawen..kitorg bertolak dari Bangi dlm kol 10 pagi, alhamdulillah hiway clear & kitorg blh sampai dlm kol 1 tghari,hehehe,sampai2 dah lapor..ngap dulu,then lepak2 dgn family aku kt umah kenduri pakcik aku nih..

suke aku tgk tema garden wedding nih, simple je tapi kusi meja kaler putih nmpk lain dari yg lain..tahniah emi & shida!! seronok wedding kalini sbb dah lame family belah mak aku x kumpul camni, embah aku yg dah agak uzur pon ikut skali..die nk tgk jugak cucu die kawen =)







tempat potong cake nih sweet sgt










manis tak? manis tak?hik3, ni cousin aku jugak..adek panten laki


adek aku sumbangkan 1 lagu anuar zain pd panten,wahhh,sedap sore ko dek, xsia2 jd penyanyi UTP ;p


gift utk tetamu


si manis saya..


cayang bucuk mamapapa


bucuk2 iiii ;p


aku mmg close dgn 2 orang maksedare aku nih, adek mak aku no 5 & 6, dari kecik klu blk kg mmg tido dgn diorglah..aku mmg tanam azam nk folo jejak dua maksedare aku nih, Dr Hasni & Dr Nurita , insyaAllah...=)






lepas abis kenduri , aku dah xsaba2 nk g makan2..klu dtg sini x makan kepok, satar, nasik dagang mmg merugikan..ish3...gambar melahap x amik yer, hehehe




mak & makcik2 aku balik semula ke homestay diorg, aku & family kecik aku check in kat Holiday Villa..mule2 igt nk bwk mak aku tdo sini, tapi sape plak nk jage nenek aku, die cepat penat dan xlarat nk jalan2 dah..kitorg g mkn sata pon nenek tinggal je kt homestay sorang2..





light dinner je




pastu balik bilik, anak2 dah kehabisan minyak dah..hahahaha, kol 10 lebih sumer dah tido...

esok pagi bangun awallah plak budak2 nih, adeh..trus bukak baju x mandi ajak g swimming..puas mujuk, mama & papa nk brekfes duluuu..tapi aku puji Holiday Villa ni punye brekfes, sedap2 dan byk choices..tukang masak offer aku tosai, tapi aku nmpk nasik dagang..gile ko x amik nasik dagang tu??? hahahaha






jalan2 kt pantai jap, adeh..panas la plak..


terjun pool





kol 12++ kitorg cek out..alhamdulillah, wpon 1 malam je, tp aku happy .. tq yang ;) .. oh ye, minggu depan kitorg g pantai lagi..hahahhaa..PORT DICKSON laaaa...mane lagii...klu kande dinde pelik,napelah kerap bebenor g PD nikan, tido Ancasa tuh, sebabnyer...ayahsedare apai ni akan selalu dpt complimentary stay kt Ancasa ..hehehe, jgn tanye nape ye ;).. jadi, sebagai anak sedare & menantu kesayangan kitorg pasti dipakse di ajak sekaliii, hik3..rejeki..rejeki..maka senyumlah saya 2 minggu berturut2 basuh baju mandi budak2 nih t___t

8 comments:

Anum said...

bestnya
cantik sgt2 pelamin

Lily@MamaZaraZareef said...

yelah..cantek tpt potong kek tu..lain dpd yg lain..doorgift pon unik sbb dpt jam..=)

nad said...

bestnye..!!

psst, tu baju thepoplook ke? ehhehe

Nashays said...

mataku pedih nampak longchamp merah arrr

~ana~ said...

best nya zety..gmbr satar tu menggoda weh....ermm...aku pun bercita2 nak jd mcm 2 org makcik ko..:)

Syida said...

sedare apai nak sedara angkat tak?
hahahhaha

Unknown said...

bestnyer gi jejalan sambil gi kenduri

mama_umar_maryam said...

tq kande dindes..

nad - yess, poplook! ;p ade order lg 2 baju,hahaha

ana - xmustahil ana ;)

syida - hahaha, adek badek pakcik aku je dah 13 org, ko nk masuk celah mane? hahaha