Thursday, May 5, 2011

hadiah hari IBU

salam =)

alhamdulillah, feel a little bit better dah..telan sumer ubat yg doc bagi ..sedap plak ubat batuk kaler ijau tu, rase mint syrup, seb bek soh telan 10ml je..klu x tulis arahan mau aku bantai 3 sudu besar,hahaha

byk btol promo utk mother's day kan? dining kt restoren, adiah2 kusi urut,emas etc. seriously aku xdelah folo sgt mother's day nih..tapi ade jugak bwk mak aku kuar makan, pnh bagi die bunge,sebab die mmg expect anak2 die celebrate mother's day nih..penah adek aku yg kt UTP tu lupe nk wish die mother's day, die sudah bengkek..majuk..aloloh...comel benor cikgu pencen ni majuk,ngades la mak nih ;p! so tahun nih..bukanlah aku terpaksa..tapi dah mcm kebiasaan plak akan atleast bwk mak g dinner..(aik? baru td tulis x folo mother's day?) ..nk belikan adiah,baru je besday aritu..

oklah, so kande dinde sumer buat ape plak? kot2la blh copypaste idea korang ;p

12 comments:

Sidratul Muntaha said...

seb baek dah sihat..
aku last week kena lump kat tetek,terus doc bg cloxa pastu mc.
siap buat surat lepas 2 ari klu tak baik kena refer spital sebab ade history abscess kat tiak dulu.
huhuuhu
btw,mmg klu ara = maryam tahap phd diaorg terhadap abang depa aderlah tahap max!!
huhuhuh..
*mlm tadi ara pergi tampar muka abang dia sebab tak bagi dia biskut tiger!ahahahaha!

Suziey Ahmad said...

xbuat ape2..sbb mak aku bkn jenis celebrate bende2 ni sume..besday dia pn kadang dia xingt..ekekekke:LD

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

same la cam awak, i tak folo.. keke

Syida said...

minggu ni jadual mak aku packed giler.orang kawin sana sini.aku nak adjust pun dah tak bole.
kalau aku tak terbersalin hujung minggu depan, bole la kami celebrate.

SuperHiro said...
This comment has been removed by the author.
CHeeSYaNa said...

aku pon tak de celebrate sangat .. takat wish jerk la.. tapi, parents aku datang rumah aku this weekend.. wajib ler belanja dinner.. tp sabtu malam ler.. not ahad malam.. (erk.. kene booking meja ke erk?)

Anonymous said...

aku xpenah sambut pon mother day..hehe
ingt nak wat kek la heee

edane said...

nih lah kena cari yang best2 utk ibu kaulah ratu hati ku

~ana~ said...

zety, aku rs laki aku x ingat pun esok hari ibu. tp xpe la..aku tlg ingat kan kat dia..kitaorg xde plan apa2 pun sbb minggu ni dia keje...hu3x..

aku nak suruh ajmal dgn aqil nyanyi lagu ibu la kat aku...pastu rekod kan..heh3x..

AyuArjuna BiGoshh said...

makan..masak..makan itu ajo... :)

IntaNBerliaN said...

hihii.. samala.. sy pun dah jd mcm kebiasaan.. at least blanja mkn

fiezahkecik said...

hehehe. tiap hari mother day.. hikhikhik. belanja mak makan sekali sekala pun kira ok la tu :)