Wednesday, December 22, 2010

Menang adiah conso 2 GA =)

assalamualaikum wbr =)

arini rasenye selain aku, sure ayu aka sidratul grand prize winner contest suziey.com & malinasiam.com tgh sengihhhhhhh dari tadi...mane taknye..dpt pakej redang tu...heppy for u ayu..not forgotten otai comping mama zharfan yg mmg top 2 utk contest nih..n3 korang dua mmg besh! dan of coslah yg lain2..hehehehe..termasuk iiiiii ;p

oklah, b4 aku nk announce pemenang Teka teki cyberview lodge aku, smlm aku dpt msg dari 2 orang, suziey dgn errynn..suziey yg mule2 msg aku btau aku slh sorg yg menang GA kak hezesuze..dan2 tu jugak aku msg kak heze sbb takut DQ sbb x feedback kt die..fuhhh..tq suziey!
pastu arini tgh2 BW kt blog mamazharfan tibe2 aku nmpk result GA bellatella tuh..and aku slh sorang dari 5 conso winner diorg..yippieee!!!! i'm heppy!!! jadik..maceh jugak MZ ye sbb ade tulis name aku..same jugak mcm dlm blog tiefazatie..pon mention name aku jugak...huh, nilah bahanenye klu x ter BW sehari..klu miss bende2 mcm ni, x ke rugi kan ;)..tq buat korang yg alert..mmuahhsss

contest GA hezesuze..yeay..dpt FM or keychain Padang Besar


contest BellaTella..adiah conso xtau lg aper..



alhamdulillah..bile kite tgk orang lain happy, murah rezeki..tibe2 turn kite pulakkan..syukur..sgt2 pelik klu ade orang dok komen2 negatif nih..hmmm...

13 comments:

Suziey Ahmad said...

tahniah kemenangan berganda..

mama tisya said...

tahniah2...tu la arini rmi geng2 terdekat menang...hah nasibaik tk melepas adiah..hehehe

mama tisya said...

eh teka teki ko tu blum announce kn...kot2 terlps pandang..berangan mcm menang...hehehehe

Sidratul Muntaha said...

eheh
ptut ler aku teiba teringat kat ko!
ahahhaa
kemian lagi yer ko zety.
aku dah stabil dah nih.
ekeke...
btw,ko punya contest tu aku terlepas pndang.
eheh..
congrats tuk ko,congrats tuk sume,sume dan sume yg menang hari nih.
syukur alhamdulillah.

Anonymous said...

ha kan...
amek ko sekali menang 2 sekaligus
tahniah rajin2 lg ek

heheh ingt lg ko ckp gini
: dari aku yg xpenah menang apa2 GA haha tipu belaka ngeh2x

Wan Amira said...

cewahhh congrats!! lepas ni sure ketagih dan ketagih main contest :D

Ayu Zarina said...

wahhh..hari ni ramai yg menang...tahniah..

Lily@MamaZaraZareef said...

congrats Zety..sana sini org cakap psl menang contest..trosssss rasa keciknye diri ini sbb dlm blog asyik citer psl diri sndiri n family jek..hahahaha

tiefazatie said...

tahniah sis!!hihi..maaf tau..ifa xleh nk on9 sgt..ngh balik kg nie..tue jap ada..jap xde..huhu..btw tq!hihi

mama_umar_maryam said...

pehhh,yg reply komen ni sumer otai2 comping nih,hahahaha..
btw lily - ehhh..nape rase diri tu kecik? xslh klu blog tu asek citer psl family je tau sbb tu mmg blog kite,utk kite luah ape saja..don bother wat others say tau ;)

Nia said...

uii,..tahniah, double winning tuh. rezeki kan. alhamdulillah.

e.l.i.z.@ said...

fuyoooo..menang..dh lama x join GA n contest nih..kalu ada, tag aku sekali ehehhe offer diri :P

Unknown said...

tahniah... ;)