Sunday, October 24, 2010

Minggu cium bau baby baru =)

slm wbr =)

what a blessed weekend..but before dpt berita gembire dr cousin n bff aku, dpt berita kurang best dari makcik aku,2 anak die masuk wad dek kerana demam denggi,mule2 dgr berite tuh kecut jap jantung aku sbb cousin aku yg umo 14 tahun tu denggi berdarah, adek die umo 13 tahun denggi biase je..aku doa byk2 moga pletlet(betoi ka eja?) darah diorg naik cpt..nk g lawat susah kitorg nk angkut budak2 kecik 2 org tu kan..lgpon kt icu xblh suke2 nk masuk kan..alhamdulillah, both of them dah blh discaj dr wad ..lega hati nih..hati makcik n pakcik aku..hanya Dia lah yg tau kan..ya Allah.. jauhkan lah kami dr penyakit2 merbahaya..skg ni nmpk nyamuk mmg aku tepuk smpi penyet xmpk rupe , jahat!!!

ok, turn to citer gudnews plak..jumaat lepas,cousin apai dpt bb girl yg pertama..bb kuar cpt 2 minggu..2.2 kg weh..Allah..keciknyeee..dan kiutt sgt2.aku nk cubit sikit pon xberani..pegang pon ala2 neves mcm xpenah beranak,hahahah


then ari sabtu pulak, besfren aku esah lahirkn anak ke 2..dptlah sepasang dah esah & zahrin..haa bb yg nih lebih sekilo , berat die 3.3 kg..



aduhh..tgk muke2 suci nih..dgn bau2 harum diorg mmg asyik kan..sape x suke ye x? tapi itu x bermakne aku nk proceed yg ke3 pulak, oops ;p..so,for both new n experienced mama papa, kami ucapkan tahniah atas kehadiran family member baru! both of the princesses r beautiful!! dan tibe2 je nk letak jugak gambar maryam fresh from oven --> baby tuek


mcm serupe je rupe diorg tiga2 ni kan? eeeiiii,sukenye baby!!!

12 comments:

Wawa~* said...

owh.. mmg risau la denggi2 ni.. bnyk btul kes ni srng. huhu..

alololo so cute laaaa baby nyerrr... <3

liana said...

tu la skang ni mmg bnyk nyamuk la..hbs merah2 muka luqman kena gigit..hannah pun..mmg best tgk bb ni kan ety..tp mcm kejap je derang jd bb..pejam celik pejam celik..dah besar dah kan..huhuhu

Lily@MamaZaraZareef said...

heheh..taun dpn dah bolehlah proceed sorang lagi zety..leh target kuar bulan 12 gak..senang..the next yr nye, tros celebrate triple bash plak..=p

lia said...

suci nyer muka baby2 tu.... x puas mata memandang.... kena produced lg sorg gayanyer nih...

Mama Sohayl said...

Kak, muka semua baby pun bila lahir cam same je kan?If kita tepek gamba br kuar oven Eiman pun mesti sama..Ngee...nk jugakkk!!

Suziey Ahmad said...

waaaa bestnye...aku pn cium baby baru gk..wlaupn xbaru sgt la..last week..hehehe:p teruja mau baby..ekkeke:p

mama_umar_maryam said...

thats y wawa,same2la kite concern kan..

liana- aku riso btol klu baby yg kene geget nih..abis bintat2kan

aiyoh lily,hahah,plan utk tmbh famili blom ade proposal ;p

lia- apelagisssss,hahahahah

btol zareen,mcm kopipes je muke masing2kan

haa suziey,aku doakn ko cpt2 ;)

mama_umar_maryam said...

dah lin,nani pon dah banak,tp blm smpt visit die

h4ni3 said...

alahai... betul la zety, tgk gambar baby, teringin pulak nak ada baby kecik.. hahaha

Wan Amira said...

u know, i memang seriously tak boleh tengok baby.. geram!!!! tak kisah la baby sape pun, dalam gambar pun i dah geram, imagine kalau jumpe depan2.. macam sekarang ni, keje i balik rumah mak i, ngadap adik i punyer anak .. huhu

mama_umar_maryam said...

apelagi doc,proses 1 lagiii..pastu jd ambassador lagi buktikn pas banak pon blh slim balik ;p hahahahah

mama_umar_maryam said...

mira-i blh imagine camne u geram!hahaa..i doakn u preggie lagi ;)