Monday, September 6, 2010

kami berpisah...

slm wbr =)

n3 ke3 mlm ni adlah bertajuk macam2 kesah,ade aku kesah?? hahahaha

ni n3 tertangguh namenye..1st nk citer ari berpisah dgn kolej lameku kt Nilai tu..almost 4 years being there,masam manis pahit maung kurang gule kurang asam , sumer aku raselah..dari bgnn blkg pndah bgnn depan, dari solo dah banak 2,sumer kt situ..bohong sunat besarle kate xsedey kan..jd,xmo sedey2,aku anggap perpisahan ni bknlah the end utk our friendship..yang baek aku bwk..yang pahit aku jdkan peringatan ;)

antara pics yg smpt di amik..ari las pon kwn2 opis bagi adiah 1 dress, 1 kaftan, 1 tudung..lagila touching weh!!




11 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

huiiii..sedey ke..muka ceria sungguh jek..ehehehehe (just kidding..=p )

byk entry zety arini tp tk smpat nk komen sume..apepon, nak wish zety n family slamat hari raya k..maap zahir n batin..=)

Nia said...

sedihkan bila berpisah dengan kawan2 kerja ni..tapi takpe la, dah rezeki kita kat tempat lain kan..

Mek Rose said...

alor..takpe..nnti dah g kat tempat baru tu..sure dpt raaamai lagi kawn baru..ehehe

"zety, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

mama_umar_maryam said...

lily - heheh,tulah,mcm balas dendam pon ye jugak sbb las week bz,sekali updet amik 3 n3 trus,hahaha,ok slmt lebaran jugak utk lily,puree n zara n baby,heheh,maaf zahr btn ye

nia - aah,sedey,tp seb baek ade fb,blog bagai,kureng sket rindunye ;)

rose - insyaAllah..bape kali ko nk wish raye ni rose?hahah xcited benor nk raye ko nih ;p

Anonymous said...

wah santik dress tu bole wat pakai raya

hrp tmpt baru lagu ok dari tmpt lama la kan..aku klw tukar keje tmpt baru riso je tkt kawan2 xok

malinasiam said...

aku bc pon blh sebak
apatah lagi ko kan

mama_umar_maryam said...

nana,tantek dress tu,kene pki inner kt dlm sbb tang lurah dendam die sexy woo,hahaha,so far kwn2 baru kt opis ni okeylah..

ina - ceh,ko mmg..ati kristal manjang,heheheh

Farra Dhelina said...

kak..kt lak last day hr ni..dah 4thn bersama...uwaaaa berpisah juaaa..

sedih nya lahaii..

Wan Amira said...

i could not see muke sedey pun hehehe.. anywa sekarang kan ade facebook ape semua.. im sure u uys will still keep in touch, it just that environment will not be the same again...

ddfirdaus said...

jgn cedih2 ye...patah tumbuh hilang berganti..:-)

mama_umar_maryam said...

farra - awak las day jugak ke kt opis? dpt offer tmpt lain ke? all d best..cedeykan..4 taon tuuu..lebey kurg akak jugak..xper,think +ve move ahead ;)

mira - hahaha,tulah,gamba mcm gelak2 jekan..sbb mase muke i sedey xde org amik gamba pon ;p..btol2,seb bek ade fb,blog sumer nih,xterase sgtlah..can keep n touch cume feel time cerita tu kurenglah sket..

hehehe dayang,aku rase kt bilik baru aku tuh,i'm d nottiest lah ..huhu