Monday, June 21, 2010

cerita Tiara, Tensen dan Terima kasih


slm wbr =)


apelah tenet arini susah sgt nk uplod pic,igt nk tunjukla gamba 2-3 keping tp mcm siput babs je tenetkan..xpelah, rasenye gamba2 yg n3 1st kt Tiara PD aritu dah tunjuk kan..same dengan aje..yg kelakonye, dulu bilik no 28, kalini bilik no 30, sebelah2 ,kih3..dan kalini lebih meriah dgn kehadiran adek2 bujang aku 3 org tu..nk try uplod kt fb plak gamba2 nih..hmm..this time all sponsor by beloved mom..mak aku le nih nk cuti main2 air dgn cucu2 die..


citer wekend :


pas balik dr PD, kitorg dibanjer dinner lagi kt restoren Q Thai kt bdr tun hussein onn tu..nk amik gamba tp batt hp kong, mmg dah lapau tahap apetah kitorg, rezeki..rezeki..cayang abob sefamili ;p


pastu ahad smlm berjimba2 lg kt the curve,sambil menggelak ketawakan kwn kitorg kalah boling...1st time mkn kt waroeng penyet ..aku sebenanye tidakla into Indonesian food, ayam penyet ka,penyet penyet ape ka,tp dek semalam kwn banjer, oklah not bad..minum es jeruk pon x pure rase die mcm kt Bandung dulu..Umar plg heppy kot sbb dpt otomen kosmos 2 ekor or orang??

apepon timekaseh sgt utk famili & kwn2 yg sponsor kitorg weekend nih, moge murah rezki lg ;)


citer arini :


huhu..nk nangis pon ye nih..aku misplace getah diaphgram pam medela aku, adoii,part yg paling penting kt pam tu adalah getah tu dan itula plak yg ilangg! arghh!!! puas aku carik sbb las skali sblm g PD aku basuh dulu pam tu..hmm..makanye terpaksela aku order spare part tu kt ajasu lagi..sedih lah..arini terpakse pam dgn tangan..siap ngadap youtube aku taip " how to express breast milk by hand"..seb baek xterkuor yg lucah2 nye klip ;p..dptla 3oz je..nak nangis lenguhnye! esok,dgn jasa baik opismate aku , nk pjm pam avent die, manual ade,letrik pon ade..hehehe,merase pki pam mahai ;p..maceh byk2 sheri..jasa ko Allah je bls, sementara nk tgu getah tu smpi kt aku lusa kot..


oklah, tu jela citer 3T aku arini..Tiara, Tensen dan Trima kasih..typo pon ntahape2 je..kureng mood dek kehilangan getah pam aku =(

9 comments:

nadnye said...

Terkedu baca entry nie... tapikan better beli lebih skit valve tu,kalu x hilang dia koyak plak :P

CHeeSYaNa said...

wat cam aku.. beli extra.. sbb malang tak berbau.. hehehe.. nape tak beli jerk kat susuibu.com.. pas balik keje, singgah sat before balik rumah.. senang :)

e.l.i.z.@ said...

best best..holiday sponsored by m0m..tenet umah eli ni pun tersangat la lemb..geram je

whoaaa leh pulak misplace..hurmm kalu beli online, 2hr jgk la kot br sampai..sabar je la..nasib dpt gak pinjam member punye hehhe

Suziey Ahmad said...

lor misplace plak..cari balik slow2..kena tenang dlm mencari.jgn tensen2..hehe

~ana~ said...

zety, xpe...pk +ve..
ni la peluang utk ko pakai pump mahal...heh3x...

rileks ok..jgn tension2x..

mama_umar_maryam said...

huhu..tq nadye..yeah..suppose beli xtra kan..

dayana - ya rabbi!! hantuk pale kt dinding! aku x terpk langsung susuibu tu! smlm dah order dgn ajasu (supplier medela) yg bagi pam tu kt aku..tulah, aku gelabah giler,huhu

eliza - tulah,carelessnye dan sgt nyanyok aku nih, getah tu pon blh ilang =((

suziey - huhu..smlm mmg mood xbaper baeklah..besar btol pengaruh getah pam yg ilang tu ;(

ana - hihi..arini mmg try pam mahai nih..sambil tgu spare part tu smpi..hihii

Mrs. Amien said...

ala..siannye kat zeti..terhilang la plak getah tu.. taper jangan tensi2 k

anyway, klu nk beli pump avent yg baru ke....., bitau je la alid k. kat sini lagi murah compare kat mesia. alid beli electric pump baru 80 pounds which is about RM480 kalau conversion rate 6.0.huhu...kalau zeti nak bitau je k..alid sudi tlg belikan =)

mama_umar_maryam said...

huhu alid, smlm sbb tense kot picit sendiri dpt 4 oz je :<..dah mcm supplier alid ni,hahah, dari bikini ke pam,tu yg jeles klu dok sane, brg2 gitu cheaper kan? ok, klu ade ape brg baek zety nak akan ku order saje ;p

Mrs. Amien said...

haha..supplier la plak kan..hihihi