Tuesday, May 25, 2010

jika rasa GEMBIRA tepuk tangan,pok pok =)

salam wbr =)

1stly rase heppy sbb giveaway yg julung2 kalinye aku buat dpt jugaklah sambutan..huhu..maceh korang..especially yg tlg pomot2 letak link,insyaAllah hadiah yang bakal para (para??) pemenang dpt blh buat korg senyum..i hope so..

2ndly rase heppy sebab rezeki murah arini,maceh bosss =), ni sempena besday aku ke hape nih?? hahaha,perasan la ko zety oiii..oh ya, besday aku 29 Mei sabtu ni yee..apepon rmi dah wish kt aku awal2,maceh jugak =D

3rdly rase heppy sebab kitorg akan bercuti ke ???? hahahaha xdapeklah nk reveal lagi..kang korg yg peserta2 GA maki hamun aku lak kt sini,kui3..tgulah auto publish nnt ke,,kot sempat buat ;p ..lgpon ni 1st time nk bwk maryam tdo bermalam..hrp2 percutian kami nnt dimudahkanNya =)

p/s: bikini maryam belum beli lagi daaaa

5 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

giveaway lom tamat lagi kan..nak join jugakkkk tp spt biasa asyik tk menyempat nk buat entry..huhu

nway, HAPPY HOLIDAY!!!!..tk sbr nk tunggu gmbar maryam berbikini..ehehehe

mama_umar_maryam said...

belum tamat lily,bile2 free join kay ;)..tq slmt bercuti jugak!

sall said...

Happy Holiday n Happy Bday 2U...

Nia said...

29 mei ya? esok la kan. happy birthday dear!

mama_umar_maryam said...

tq sall n nia,huk3..nk tua dah esok