Saturday, January 2, 2010

MaceH paklong and maklong :D

ni adalah monolog Umar Husayn, mama agak je ape yg die kate dalam hati :)

huh,penatnye 'berkemas' nk balik ke umah bangi nih,botol susu,pampers aku & adek nina,toiletris,kete,moto,train,byknye nk kene packing!!mama plak asik membebel aje,pekak tinge nih..so sblm masuk kete baik aku mintak susu satuuuu sbb nnt senang nk tdo... kroihh.. kroihhh

yeay! dah sampai umah!!rindunye dgn bilik aku,tilam,bantal,kompute,menan2 dlm box..hmm lega rasenye..nnt ade mase aku orientasi adek nina mcmane nk tekan remote aircond,on pc,on dvd sumer..haa sng sket xdelah nnt asik suruh aku je..klu rosak pon blhla tuduh adek nina buat,huahuahuahua!




eh,eh maklong & paklong ade belikan toy le utk aku,ni slalu nmpk dlm tv nih,aritu mamapapa kater nk blikan utk aku adiah besday bende nih,hampeh,abuk pon tarak..diorg ni mmg slalu gitu..eei,sonotnye..bertmbh le koleksi kayu2 golf aku nih,bola pon bertambah jugak sbb yg lain2 dah pupus,maceh sgt2 la ye belikan aku gator golf nih,wpon kelaka sbb biasenye aku aim lubang kt padang tu,ni kene aim mulut boye plak,yg penting hatiku gembiraaa dan terubat..

oklah,nk g tgk wonderpet jap :D

p/s: mama cube amik gamba set sebenar tapi belum ape2 dah ilang 1 bola,huh!

9 comments:

CHeeSYaNa said...

everytime tgk iklan GatorGolf ni, mesti teringat kat Umar.. ehehhe.. cuma tak kesampaian nak belikan jerk..huhuhu

Anonymous said...

wah segan seh..ank ko terer main golf heheh dah bape set kayu golf umar ada ni?

Suziey Ahmad said...

waaa bestnya dpt menan..bole aQeel pinjam..hehe

Atie.Rashid said...

wah.... org kaya ni main golf......

Nashays said...

Umar...auntie sha berkenan sgt kat boye tu...nnt nak main sesamer yer...

mama_umar_maryam said...

dayana - heheh,ok le lagi xkesampaian nk blikan,kitorg yg makbapaknye ni pon x sempat belikan jugak,huhuhu

nana- kayu plastik bykler nana,heheh

suziey- buleh aje,umar xkedekut share menan,org amik pon die buat dekk je

atie- mano kayo,kayu golf plastik jelaa..jual pon xlaku,hahah

shar- haaa,nk dtg tu jgn tangan kosong je ye,kih3

Nashays said...

kitorang klu datang mesti nak bawak makanan yg ko xle makan..huahuahua..

liana said...

wah bestnya umar dpt kayu golf baru...training elok2 tau umar...nina nanti nak menceburi bidang apa agaknye ek ety?

mama_umar_maryam said...

shar- weh,aku baru terigt,kamis & jumaat petang ni aku dah stat g ukm laaa,adoiiii

liana- ala liana,main2 je tu si umar tu dgn golf,xtaula kot serius sampai ke beso,nina erm..g shopping dgn mama jelah,kih3