Wednesday, December 9, 2009

HePPY BelateD BesDAY umar & hubby

i should call this december as triple celebrations, sbb my dearest Umar Husayn turned 2 years old last saturday (5.12.2009), my hubby's bday on 8th and of cos the arrival of our princess on 4th..hahahaa,pandai x aku planning? baekk punyaaa..sekali harung je klu nk buat parti buih,save bajet ;P , pastu bday aku bior aku sorg2 sambut ..tamak..tamak..

so, nk wish la kat anugerah pertama kami iaitu UMAR HUSAYN b HAMSAFAR, heppy 2nd besday sayang..mama tau,skg umar tgh krisis jiwa sbb adek Maryam dah kuor..klulah Umar faham yg sesungguhnya kaseh sayang chenta mama & papa dgn umar xpernah kurang, hukhuk..kdg mama sedey sgt klu tgk umar tgh seek 4 attention,jerit sane sini, xper2..hrp xlame lagi umar akan 'pulih' sikit2 k..

utk hubby ku apai tercinta , heppy 27th besday , saye,umar,maryam sentiase doakan papa dilindungiNya, dimurahkan rezeki lagi dan lagi dan lagi dan lagi..hehehe pjg pulok, we luv papa so much

p/s: insyaAllah ade plan nk clbr8 sikit bday Umar, rase guilty tau,huk3

14 comments:

Anonymous said...

giler lah..baek punye planning nih.meh peturun ilmu sket.hahaha

selamat ari jadi wat papa umar & abg umar yg comei.selamat menjadi abg long wat umar juga

♥cikmOt♥ said...

aku patut belajar dari ko cara nak planing2 ni weii...heheh...

mama tisya said...

happy busday umar & apai...hah thn dpn mmg 3 in 1 la ko celebrates ye..mmg save budget:-p kalo wat party jgn lupa aku ye...ekkekeke

Afne said...

hepi besday umar
hepi besday apai

apai, zet ngelat ehhh

Suziey Ahmad said...

hahahha jimat giler..syabas..well planned:p ekekek:D happy besday to umar n his daddy:)

lia said...

bak kata nana... meh turun ilmu kat aku skalik ha3...

h4ni3 said...

besday umar sama dgn khayra. khayra pun 2 years. happy birthday umar! (err.. papa umar juga)

Lily@MamaZaraZareef said...

Happy belated Bday Umar!! (aci tk wish kat umar sorang jerk..hehe). bestla Zety bday diorng sekali harung. senang nk wat planning party. nak tiru jugakla..nxt baby bagi bulan 4 jugak same ngan Zara n papa die..ekekekeke..

mama_umar_maryam said...

nana-maceh..ko nk ilmu yg mane 1?ekekek
izzan-ilmu plan bday parti blhla weh,yg lain2 blm abis menuntut lagi :p
errynn-korg sentiase dlm list parti buih aku,insyaAllah :)
afne-hahah,bior aku sorg2 clbrt bday
suziey- maceh weh,aku tgk aqeel clbrt bday tu sedey lak aku,Umar blm clbrt lagi :(

mama_umar_maryam said...

lia- ilmu kene tuntut dlm gua daa

hani- yup,btol,kite perasaan bday diorg same :),heppy bday jugak khayra

lily- boleh2,sile tiru btul2 tau!ekekek

Liana Manjaku said...

hahaha...bagus..bagus... memang baik punya planning! Nanti2 sila turunkan ilmu kat kita orang yer...hahaha...

Ini khas buat Umar...
Selamat hari lahir umar... Semoga jadi anak yg soleh, bijak dan sihat...

mama_umar_maryam said...

kimm - tq aunty,heheh,turunkan ilmu?bole2..no hall

liana said...

amboi, dlm dok ngah berpantang sempat lg ko berblog ek ety....hehehehe..epy besday ek tuk umar yg cute n also papa umar...semoga panjang umur n murah rezeki hendaknya....

mama_umar_maryam said...

liana-heheh,well,aku xsng duduk klu x on9,tp kejap2 jelah..
tq 4 d wish!