Thursday, October 15, 2009

Apa Plan Ujong Minggu Nih??


gamba tu xde kene mengena dgn tajuk pon,hehe,taken by nonoy (the triplet) mase open house umah cban/dlot..pasni blh plan nk outdoor photoshoot plak..tp tgu adek baby kuor le :)

klu bace tajuk tu ntah aku yg tnye org atau aku nk citer plan weken kitorg esok,heheh,mane2lah..
buat mase ni utk ptg ni, aiyoh! ptg ni sudah start laa..ade 2 jemputan mkn2..satu umah maksedare kt kajang, satu lg umah epunk/ryu kt kl..mane 1 nk pg daa..hmm,final decision biarla apai yg buat..

esok ari iaitu sabtu, ade 2 jemputan jugak..katenye faizah/katak nk buat,tp masih tgu con4mation dr die,dan lg 1 maksedare jugak iaitu cikta/ayahcik kami..then ari ahad ade wedding kwn skolah aku kt klang and aku br tau yg anak sedare FIL aku nk tunang (kire sepupu apaila tu)kt taiping, aiyoh..jauhla plak..tgk pada kelaratan akulah..

buat mase ni mmg ni je yg ade dlm kalender aku,selain dari otak & perasaan susah hati nk anta final asgmnt utk final exam ukm aku..ntahler,semester ni mcm sayup2 je aku rase..asal lepas dan lulus pd aku cukup baik dah tu :[



5 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kuat lg zetty ke sana sini ..selagi boleh pegi jer :-)

Atie.Rashid said...

dasyat ko ye...makan jek..tapi takpe...bagus2....aku weekend ni dh stat bz tuk wedding kakak aku lg 2 minggu

Anonymous said...

arini nk g open house pastu g raya deepavali

ahad plak ada wedding & open house eheh..mmg pack la

mama_umar_maryam said...

diana - awak pon cergas lg tu diana,hehehe..selagi blh gerak, gerak aje..kan?

atie - ko kan org terpenting/tulang blkg majlis kakak ko..heheh,xjmpt iii ke??

nana - samelah..moge slmt di jln raye ;p

Nashays said...

datang lambat umah cikta..sedap woo menu umah cik ta ritu..