Sunday, October 18, 2015

Playdoh shaping a colourful Malaysian community event at One Utama

Helloo..Holaa...

Rasa happy & excited sgt masa dapat join Blogger event utk Playdoh Month's 2015 shaping a colourful Malaysian community. Bukan setakat dapat main playdoh dgn anak2, tapi mencipta Malaysia Book of Record utk sculptures terbanyakkk yg bertemakan Malaysia tercinta !!!

masa sampai di One Utama, lepas daftar, kami sekeluarga dibekalkan dgn beberapa set playdoh utk sama2 bina sculptures yg bertemakan Malaysia, apa2 sahaja samada makanan, haiwan, permainan tradisional, tumbuh-tumbuhan,tempat pelancongan dan mcm2 lagilah! 

Anak2 saya excited utk membuat Bunga Raya, Penyu bertelur di Terengganu , permainan Wau dan makanan signature Malaysia Nasi Lemak :D

Ada juga maskot Playdoh dtg menghiburkan kanak2 & ada juga kelas-kelas seperti Making Ice Cream & Alphabets disediakan..memang best!!!

Oh, saya juga di 'interview' mcm dlm tv pulak rasanya, saya ditanya ttg aktiviti / event sebegini yg sememangnya memberikan banyak pendedahan & keseronokan pada ibu bapa & anak2 tentang Cintakan Malaysia kita ..

Pada masa yg sama, secara x langsung, 'bonding time' saya & anak2 tercipta semasa kami same2 buat sculptures , dan lebih manis, sculptures mereka lebih cantik & kemas dari saya :'D kerana anak2 sememangnya bersungguh2 utk menyiapkan tugasan mereka...

Kenangan yg manis, aktiviti yg menyeronokkan & menambah rasa sayang pada Malaysia kita, terima kasih Playdoh kerana jemput kami :)






No comments: